Monday, July 25, 2011

Salam Ramadhan

Salam semua...

Giler kentang kan dah lama x update...Dah bersawang akunye blog, sbnrnye kan aku sgt malas nk update blog sbb rase mcm idea da kering nk story... Padahal every week ade je cite yg aku leh post, maaf ya...

Ok bulan puasa dah nk tiba seminggu je lagi...Anyway aku antara yg terawal nk ucapkan Selamat Berpuasa pada semua readers....Excited jugak nk sambut puasa kali nie,al-maklum la sbb this year untuk kali pertamanya aku berpuasa as wife for mr. zaid........ Leh buka puasa n bersahur ngn husband :) N the same time aku berkobar jugak nk wat biskut raya, keh keh keh......Kuatnye azam tahun nie...

Ape pun semoga ramadhan ini dapat membawa lembaran baru dalam hidup aku n husband.... Semoga kami tabah menghadapi segala dugaan yg mendatang..... Insyaallah

Ya Allah sesungguh engkau tuhan segala alam dan hanya engkau lah yang tahu yang terbaik untuk umat mu. Hanya pada engkau aku memohon semoga ramadhan ini membawa seri dalam hidupku dan suami. Amin

0 comments:

 

Noly Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal