Wednesday, February 22, 2012

Persiapan Untuk Si Comel


Assalamualaikum

Sekarang nie aku dok sibuk ngn persiapan untuk si comel yg bakal tengok dunia :) Macam-macam persiapan yang diperlukan..... Nampak macam sikit tp banyak sebenarnya.... Semua persiapan aku cuba berikan yg terbaik...

So far da x lama lg aku nk deliver, insyaallah bulan 4 due nye tp org slalu pesan kat aku jgn take granted sgt dengan date due... So persiapan awal perlu disediakan....Bab keperluan baby 90% da disediakan...Baju2 n keperluan time bersalin da siap pack, so bile time nk deliver just angkut jer beg tu...

Tapi dok sibuk ngn anak, barangan sendiri pun aku x pack...kekeke (buruk perangai) Dalam masa yg terdekat nie aku kene pack brg aku plaks....

Others dalam yg sama aku ngn hubby dok sibuk mencari nama anak yg sesuai...Ha mesti nk tau jantina ape kan???? Angguk tanda setuju..... Oppsss biarla rahsia, nnti da kuar korang2 mesti tau :)

About perasaan, hati aku bercampur baur (ala mcm ABC) takot+gembira+teruja+gementar tok menghadapi saat melahirkan dan kemampuan menjalankan tanggungjawab yg diamanahkan oleh Allah.....

Ok baby ngah aktif menendang so itu petanda die soh aku mkn :) Ok see u nnti...daaaaaaa

1 comments:

ida adnan said...

Bulan 4 ye due....sama bulan Ahmad & Mat lahir :-)
Persiapan awal sgt2 penting...
Letak siap2 dlm boot keta spy husband tak panic k
Take a good rest ye mommy..
Tak sabarnye nk tgk noly pegang baby :-)

 

Noly Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal