Saturday, December 8, 2012

Gundah Gulana

Hai la hati....jangan la bergundah gulana.

Meh la nak meluahkan rasa risau yang terbuku di hati hamba. Aku actually da nak pindah ke Johor..Ikut suami hokey sebab before this kami adalah suami isteri berjarak jauh.

Perkara yang merisokan aku adalah anak teruna si zharif tu, sekarang manja berlebih sesangat..Tak boleh orang tinggalkan, nak pergi toilet pun die menjerit tak bagi...Sekarang nie yang jaga zharif maktoknya, so disebabkan cucu makanya zharif memang dilayan bagaikan putera raja.

Bila nak pindah nie aku jadi risau, hope serasi la die ngan baby sitternye. So far aku kene test dulu seminggu sanggup tak baby sitter baru melayan kerenah anak aku. Al-maklum la baby sitter tu ade anak kecik 1 tahun & jaga anak kakak die 3 tahun... 

Ish macam-macam la aku fikirkan, terjaga ke tak anak aku ngan baby sitternye, makan pakai si zharif la.....hokey hati tak tenteram...



mama harap zharif serasi la ngan penjaga baru...Ya allah permudahkan perjalanan kami sekeluarga..amin

2 comments:

mama leen said...

GEBUNYA SI ZHARIF NI.. SEMANGAT.. :)

Noly said...

Hehehe..mama leen nie time 5 bulan..sekarang da 8 bln da susut sikit pipi tapi mkin tinggi plaks :)

 

Noly Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal